Sklep internetowy hurt.falana.pl daje gwarancje bezpiecznych zakupów obejmującą możliwość zwrotu lub wymiany zakupionych u Nas produktów w przeciągu 14 dni od ich otrzymania, bez podania przyczyny zwrotu.
Warunki jakie musi spełniać zwracany lub wymieniany towar:
Nie posiadający śladów użytkowania lub uszkodzeń.
W oryginalnym, nie uszkodzonym opakowaniu
Czysty
Termin:
Zwrotu lub wymiany można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Przesyłka:
Towar należy przesłać przesyłka monitorowaną w opakowaniu uniemożliwiającym zniszczenia w czasie transportu. Do przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę VAT (zawsze wysyłane razem z zamówieniem), orazformularz zwrotu pdf (odstpienia od umowy). Koszt przesyłki ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do Nas za pobraniem. Odsyłany towar należy przesłać na adres firmy.
Adres wysyłki zwrotnej:
Z.H. „Michał”
Ul. Makowa 6
42-202 Częstochowa
lub paczkomat Inpost
CZE30M ul. Lwowska 84, adres e-mail: firma@falana.pl, tel. 607-047-296
Etykietę do paczkomatu można stworzyć w domu (potrzebna drukarka) i później należy nadać paczkę (skanując kod kreskowy na etykiecie) przy wybranym paczkomacie. Link do szybkiego nadania paczek: https://inpost.pl/SzybkieNadania/
Zwrot pieniędzy:
Po otrzymaniu przesyłki zgodnej z powyższymi zasadami i przyjęciu zwrotu przez sklep zwracamy pieniądze w przeciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu na konto bankowe, którego numer należy podać w przesyłce ze zwrotem. Po uznaniu zwrotu hurt.falana.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru plus koszty wysyłki, które poniósł Klient przy zakupie produktów. Koszty odesłania przesyłki ze zwrotem ponosi Klient.
Wymiana:
W przypadku gdy Klient wyraża chęć wymiany towaru, należy przesłać go zgodnie z powyższymi zasadami. Do przesyłki proszę dołączyćformularz zwrotu/wymiany towaru. Prosimy równocześnie o kontakt z naszym Sklepem w celu rezerwacji nowego produktu. Po uwzględnieniu ewentualnych różnic w cenie, towar zostanie wysłany na wskazany przez Klienta adres. Koszt przesyłki pokrywa Klient..
Uszkodzenia towaru podczas transportu:
Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane indywidualnie. Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze.
Niedostarczona przesyłka
Kupujący powiadamia sklep drogą e-mail lub telefonicznie o fakcie nieotrzymania przesyłki.
Jeżeli przesyłka została wysłana oraz jeżeli zgodnie z regulaminem firmy świadczącej usługę doręczenia, upłynął termin doręczenia przesyłki, hurtownia /sklep Falana składa reklamację.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - przesyłka została zagubiona - Kupujący niezwłocznie otrzyma zwrot całej wpłaconej kwoty na podany numer konta w banku polskim.
Reklamacja:
Każdemu Kupującemu przysługuje prawo reklamacji zakupionej biżuterii (Podstawa prawna: Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176)). Reklamacji nie podlegają wady wynikłe z niewłaściwego użytkowania, użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, niewłaściwego przechowywania i obchodzenia się z biżuterią.
Różnice w wyglądzie towarów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego (np. kolor towaru, proporcje towaru, itp.) nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
hurt.falana.pl zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji, która spełnia wszystkie powyższe warunki i poinformować Klienta drogą elektroniczną (e-mailem) o uznaniu reklamacji albo o przyczynach jej nieuwzględnienia. Formularz zgłoszenia reklamacji