wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wymiany i zwroty

Wymiany i zwroty

Wymiany i zwroty

 
Sklep internetowy hurt.falana.pl daje gwarancje bezpiecznych zakupów obejmującą  możliwość zwrotu lub wymiany zakupionych u Nas produktów w przeciągu 14 dni od ich otrzymania, bez podania przyczyny zwrotu.
 
Warunki jakie musi spełniać zwracany lub wymieniany towar:
  • Nie posiadający śladów użytkowania lub uszkodzeń.
  • W oryginalnym, nie uszkodzonym opakowaniu
  • Czysty
 
Termin:
Zwrotu lub wymiany można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
 
Przesyłka:
Towar należy przesłać przesyłka monitorowaną (np. Pocztex, Inpost paczkomat) w oryginalnym pudełeczku lub innym sztywnym opakowaniu, uniemożliwiającym zniszczenie w czasie transportu. Do przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę VAT (zawsze wysyłane razem z zamówieniem), oraz wypełniony formularz zwrotu pdf (odstpienia od umowy), jeśli nie masz drukarki można odręcznie na kartce napisać krótki formularz zwrotu. Koszt przesyłki ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do Nas za pobraniem. Odsyłany towar należy przesłać na adres firmy.
 
Adres wysyłki zwrotnej:
Z.H. „Michał”
Ul. Makowa 6
42-202 Częstochowa

lub paczkomat Inpost
CZE30M ul. Lwowska 84, adres e-mail: firma@falana.pl, tel. 607-047-296

Etykietę do paczkomatu lub kuriera Inpost można stworzyć w domu (potrzebna drukarka) i później należy nadać paczkę (skanując kod kreskowy na etykiecie) przy wybranym paczkomacie. Link do szybkiego nadania paczek: https://inpost.pl/SzybkieNadania/
W przypadku braku drukarki można skorzystać z aplikacji Inpost w smartfonie, można dzięki niej nadać paczkę bez naklejania etykiety.
 
Zwrot pieniędzy:
Po otrzymaniu przesyłki zgodnej z powyższymi zasadami i przyjęciu zwrotu przez sklep zwracamy pieniądze w przeciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu na konto bankowe, którego numer należy podać w przesyłce ze zwrotem. Po uznaniu zwrotu hurt.falana.pl gwarantuje zwrot  kwoty równej cenie sprzedaży towaru plus koszty wysyłki, które poniósł Klient przy zakupie produktów. Koszty odesłania przesyłki ze zwrotem ponosi Klient.
 
Wymiana:
W przypadku gdy Klient wyraża chęć wymiany towaru, można to zrobić przez jego zwrócenie, zgodnie z powyższymi zasadami i następnie dokonaniu zakupu nowego produktu. Do przesyłki proszę dołączyć formularz zwrotu. My po otrzymaniu przesyłki zgodnej z powyższymi zasadami i przyjęciu zwrotu przez sklep zwracamy pieniądze w przeciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu na konto z którego został dokonany zakup. Koszt odsyłanej przesyłki pokrywa Klient.
 
Uszkodzenia towaru podczas transportu:
Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane indywidualnie. Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze. Można też zgłosić uszkodzenie przesyłki bezpośrednio u kuriera.
 
Niedostarczona  przesyłka
Kupujący powiadamia sklep drogą  e-mail lub telefonicznie o fakcie nieotrzymania przesyłki.
Jeżeli przesyłka została wysłana oraz jeżeli zgodnie z regulaminem firmy świadczącej usługę doręczenia, upłynął termin doręczenia przesyłki, hurtownia /sklep Falana składa reklamację.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - przesyłka została zagubiona - Kupujący niezwłocznie otrzyma zwrot całej wpłaconej kwoty na podany numer konta w banku polskim.
 
Reklamacja:
Każdemu Kupującemu przysługuje prawo reklamacji zakupionej biżuterii (Podstawa prawna: Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176)). Reklamacji nie podlegają wady wynikłe z niewłaściwego użytkowania, użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, niewłaściwego przechowywania i obchodzenia się z biżuterią.
Różnice w wyglądzie towarów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego (np. kolor towaru, proporcje towaru, itp.) nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
hurt.falana.pl zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji, która spełnia wszystkie powyższe warunki i poinformować Klienta drogą elektroniczną (e-mailem) o uznaniu reklamacji albo o przyczynach jej nieuwzględnienia.
Formularz zgłoszenia reklamacji


 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu